top of page

תוכנית התאוששות מאסון

כל בעל עסק יודע טוב מאוד עד כמה הקבצים והמידע אותו הוא שומר בשרתים יקר ערך. אנחנו מדברים על שעות רבות של עבודה, אשר עליהן אנחנו רוצים לשמור מכל משמר. לעיתים, בשל גורמים אשר לא בהיכרח תלויים בנו, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים מול אתגר אליו לא נערכנו מראש. זו יכולה להיות פריצה וגניבה של מכשירים. זו יכולה להיות רטיבות אשר פוגעת במערכת המחשוב וכן הלאה. בכל אחד מהאירועים הללו ועוד רבים אחרים, אנחנו יכולים למצוא את עצמנו אובדי עצות מול לקוחות ועובדים. בשביל זה אנחנו כאן. כדי לעזור לכם עם תוכנית התאוששות מאסון. התפקיד שלנו הוא להבין איפה הייתה הבעיה ומה אנחנו צריכים לעשות כדי שזו לא תתרחש שנית. על מה אנחנו מדברים בעצם? מוזמנים לצלול איתנו לעומק הדברים.

מה מקבלים במסגרת תוכנית התאוששות מאסון

שירות תוכנית התאוששות מאסון למעשה נועדה קודם כל להעמיד את העסק על הרגליים. בין אם זה אומר כי עלינו להשתמש בכל כלי טכנולוגי בשביל לחלץ מידע חיוני מהמחשב ובין אם זה אומר כי אנחנו צריכים להבין מה אנחנו צריכים לעשות כדי למנוע תקלות כאלו בעתיד. כדי לעשות את הדברים בצורה מסודרת, אנחנו למעשה עובדים בכמה שלבים במקביל.

1.      בשלב הראשון, אנחנו נרצה להחזיר את העסק למסלול במהירות: אנחנו יודעים, תקלות טכניות יכולות לעורר רגשות עזים ולא מעט כעס, בלבול וכדומה. לכן, במסגרת תוכנית התאוששות מאסון, אנחנו קודם כל נעשה את הצעדים החשובים בשביל לאפשר לעסק לחזור לשגרת עבודה תקינה.

2.      נלמד את המערכות השונות ונשדרג אותן כך שיספקו ללקוחות מענה טוב יותר גם בעתיד: טכנולוגיה משתנה כל הזמן ולעיתים, דווקא ברגעים כאלו, מגיע הזמן שלנו לעשות שדרוג.

3.      אנחנו ניצור כלים כדי למנוע אירועים דומים: בין אם מדובר על יצירה של רשת אבטחה חדשה או של שרתים משודרגים לגיבוי נתונים. הבחירות אותן נקבל תלויות במאפיינים של כל מקרה.

חברת אקסיטו מלווה עסקים גדולים וקטנים מכל קשת החברה בישראל. אנחנו נשמח לעמוד שם גם לצידכם. למידע נוסף, אנחנו ממתינים לכם עוד היום.


תוכנית התאוששות מאסון

bottom of page