top of page

סינון תכנים ואתרים

אתה מסנן אותי?

בעולם הדייטינג, סינון יכול להיות פעולה אנטי חברתית הפוגעת בבנאדם שיוזם את הסינון.אבל כשמדובר בעסקים, לא רק שסינון לא מהווה בעיה, הוא אפילו חובה ארגונית.אבל מה המשמעות של סינון אתרים / תכנים ואיך הם מיושמים בארגון המודרני?


שירותי סינון אתרים - כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

שירותי סינון תכנים הם סוגים שונים של פעולות אשר נועדו להגבילאת הגישה למידע באינטרנט.שלא כמו צנזורה, שירותי סינון תכנים אינם פוגעים בתוכן עצמו,אלא מונעים ממשתמשים מסוימים לגשת אליו.באופן זה, אתר אינטרנט שנחסם כשהיה בכתובת מסוימת,יוכל לשוב ולהיות זמין בכתובת אחרת.


שירותי סינון תכנים / אתרים הם כלי אבטחת מידע שנועד למנועמעובדי הארגון לגשת לאתרים לא רצויים ובכך,מונעים סכנה של כניסת וירוסים לא רצויים, פישינג,סוסים טרויאניים שיודעים לשלוח וירוסים או לדלות מידע מהארגון.שירותי סינון אתרים מהווים כלי בסיסי לאבטחת המידע הארגוניומאפשרים שקט נפשי הודות לחסימת הגישה מצד גורמים מאיימים.


מה האינטרנט המסונן מאפשר?

  • סינון ספקים נבחרים

  • סינון מכשירים נבחרים

  • סינון תכנים על פי תחומים

  • סינון על פי חשבונות משתמשים נפרדים

  • השגחה ופיקוח על פעילות אינטרנטית רצויה

  • הגבלת השימוש במכשירים על פי הגדרה מראש

  • חשיפת משתמשים מגישה לאתרים לא רצויים

מטרות סינון אתרים

שירותי סינון אתרים יעילים למטרות מגוונות:

  • מניעת חדירת וירוסים לארגון בשל גלישה לאתרי אינטרנט מסוכנים

  • מניעת חדירת וירוסים באמצעות אתרי צד ג’

  • שירותי סינון תכנים מונעים גלישה לא רצויה

 

יתרונות שירותי סינון אתרים

שיפור התפוקה הארגונית הודות להתמקדות בעבודה ולא באתרים לא רצוייםבעידן בו דעתנו מוסחת מדי רגע נתון, שמירה על ריכוז במטרה המרכזיתיכולה להיות קשה ואפילו בלתי אפשרית.שירותי סינון תכנים בארגון מאפשרים לעובדים להתמקד נטו בעבודה עצמהולא בהסחות דעת המציפות את תשומת הלב האנושית ללא הכרה.

אם העבודה המקצועית אינה מצריכה ביקור יומיומי ברשתות חברתיות שונות,ניתן ליצור שירותי סינון תכנים ברמות ההגנה הגבוהות ביותר.


תעבורת אינטרנט מהירה ונטולת הפרעות

הודות לתשתית מחשוב עסקית מוגנת

גלישה לא מוגנת באינטרנט חושפת את הארגוןלקודים זדוניים הפוגעים במחשב ובפעילות השוטפת שלו.

חסימת אתרים המעמידים את הארגון בסכנהמאפשרת גלישה בטוחה יותר ונטולת הפרעות,המתאפיינת במהירות גבוהה יותר,אפס עיכובים ותקלות,מיקוד בעבודה ולא בהפתעות בלתי צפויות ועוד.

 

חסכון משמעותי בזמן ובכסף

נוסף על תוכנות אנטי וירוס הקיימות,שירותי סינון אתרים מונעים את כניסתם של וירוסים דרך אתרי צד ג’,גלישה לאתרי רשתות חברתיות,מעורבות בסקרים ופעילויות שרמת האבטחה בהן נתונה בספק.הטיפול בבעיות אלו וההתמודדות עמן מצריכים השקעה של סכומים חודשיים,שירותי טכנאי והשקעות כלכליות הנמנעות הודות לשירותי סינון תכנים / אתרים.


אפשרויות סינון אתרים

ישנן שתי אפשרויות עיקריות לסינון אתרים:


  1. ספק אינטרנט

  1. תוכנת מחשב

מסננים ונהנים

אם העובדים שלכם מבזבזים זמן רב ברשתות החברתיות,אם אתם עדיין מקבלים התראות על וירוסים בתדירויות גבוהות,אם אתם רוצים לתת לארגון שלכם הזדמנות אמתית להצליח –שירותי סינון אתרים בענן הם הפתרון היעיל והרווחי ביותר,שיבטיח התפתחות כלכלית ועסקית תוך שמירה על נכסי הארגון.בפעם הבאה שאתם לא עונים לצ’ט, יהיה לכם תירוץ טוב.


הידעתם? מחקרים מצאו כי עובדים מבזבזים 50% מזמנם ברשתות החברתיות


bottom of page