top of page

יתרונות וירטואליזציה לארגון



מה היא וירטואליזציה?

וירטואליזציה – בדיוק כמו שמובן ממשמעות המילה, היא תהליך של העברת תשתית פיזית לווירטואלית.תשתית זו מותקנת עוד לפני מערכת ההפעלה של המחשב (כמו מייקרוסופט, לינוקס, אנדרואיד, Mac ואחרות)כך שהיא מהווה תשתית להתקנה של כמה מערכות הפעלה שונות על מחשב אחד.


חושבים שהמחשב שלכם עובד לבד? חשבו שנית

אם עד היום ראיתם את המחשב שלנו כיחידה נפרדת המכילה את החומרהוהתוכנות המותקנות עליה,הודות לתהליכי וירטואליזציה, המחשב שלכם הופך להיות חלק ממערכת גדולה הרבה יותר.מה זה אומר, בעצם?


בעבר

שדרוג של מערכת הפעלה בשרת או העברה של החומר משרת אחד לאחרהייתה גורמת לבלגן אטומי ועדיף היה להימנע ממנה


כיום

פעילות השרת והחומרה שלו מופרדות אלו מאלוומאפשרות שדרוגים או העתקת חומר משרת אחד לאחר ללא בעיה.


הגילוי הגדול של הטמעת וירטואליזציה בארגון

הודות להתקנת מערכת וירטואליזציה על מספר שרתים בו זמנית,בארגון שלכם נוצרת פלטפורמה המאפשרת לתחזק מערכות מחשוב רבות.


מה וירטואליזציה נותנת לארגון?

  • שיפור ברמת השרידות של מערכות ההפעלה

  • ניצול יעילה של החומרה הקיימת בארגון

  • שדרוג פשוט של מערכות הפעלה

  • עבודה במהירות טיסה וללא עיכובים

  • שמירה אוטומטית רציפה של כל שינוי המתרחש בשרת (Snap Shots)

  • אפשרות שחזור סביבת הוירטואליזציה בתוך שניות ספורות

  • למידה עצמאית של המערכת את עצמה לצורך התייעלות הפעילות

למה לי לקחת שרת (וירטואלי)?

“למה להטמיע תהליכי וירטואליזציה?”, אתם שואלים? שאלה מצוינת.

לאחר שנים בהן לא היה ברור למנהלי ארגונים מדוע כה חשוב להשקיע בוירטואליזציה,עם שיפור ומיטוב של המעבדים הקיימים ויצירת פתרונות עקיפים,תהליכי וירטואליזציה מתגלים בתור ההשקעה הכלכלית הטובה ביותר בארגון.


שיפור רווחים הודות לניצול יעיל של תשתיות

דמיינו לעצמכם את המצב הבא: כל אחד מהשכנים בבניין תורם משהו שהוא טוב בו.השכנה מקומה 5 מכינה לחם מעולה, השכן מקומה 1 מתקן לכולם את המחשבים,המשפחה מקומת הגג מסיעה את הילדים לבית הספר.במצב הזה, כל השכנים מרוויחים!

שירותי ענן – וירטואליזציה מאפשרים לנצל את משאבי המערכת בצורה חכמה יותר.שיתוף משאבים, שירותי נדידה ושימוש יעיל יותר בזיכרון, באחסוןובמשאבים האחרים הופכים את ניהול הידע בארגון שלכם להרבה יותר יעיל.


ועוד כמה סיבות :)

חסכון כלכלי שלא ידעתם שאפשרי

כל תוכנה צריכה שרת ייעודי? לא חבל על הכסף? באמצעות שירותי וירטואליזציה,אתם בעצם ממזערים את ההוצאות המשרדיות שלכם למינימום!תשלום מינימליים על חשמל, על מיזוג, ארונות אחסון, שטחי אחסון לציוד ועוד.אלו בתורם מאפשרים חסכון בהוצאות על שכירויות, תפעול מערכות, אנשי מקצוע,ושימוש בשטח פיזי.


מוניטין ויתרונות חסרי תחרות

הודות לשיפור תשתיות ההפעלה של מערכות הארגון השונות,תהליכי וירטואליזציה מאפשרים ניהול של מערכות המחשוב במינימום זמן תגובה.בעידן בו כל שנייה לקוח יכול לנתק ולעבור למתחרה הבא,שירותים מקצועיים הניתנים במהירות האור מעניקים יתרון שאין שני לו.

בנוסף, הצורך בתחזוקה שוטפת, ניטור וקונפיגורציה של תוכנות הולךונעלם כמעט לחלוטין ונציגי השירות שלכם מתפנים לעשות את מה שבאמת חשוב.




גם היום – החזק שורד

מתי בפעם האחרונה עצרתם את העבודה השוטפת בשל תקלה אומחשב שנתקע תוך כדי עבודה? ובכן, לא עוד.אקסיטו שירותי מחשוב ענן מאפשרים שרידות מרשימההודות ליכולת להעביר סביבה וירטואלית שלמה מחומרה אחת לאחרתמבלי להמתין שעות או אפילו ימים.


יתרונות

  • אילו ציפורים היו עפות מעל הים – על יתרונות הנדידה

  • מעבר בין מערכות הפעלה – זה רק ספורט

  • לא עם הטמעת תהליכי וירטואליזציה. הודות לתהליכים אלו,תוכלו להעביר יישומים שונים ממערכת הפעלה אחת לאחרת בלי שינויים מורגשים בתצוגה,בהפעלה, במהירות או באופן התפעול.החיים הופכים הרבה יותר פשוטים הודות לשירותי הווירטואליזציה בארגון.

יתרונות נוספים

  • איחוד שרתים אירגוניים

  • הוזלה בעלויות ו-modeling  של שירותים


bottom of page