top of page

שרת Proxy


proxy-server

השרת שישפר את זמני העבודה שלכם

מאיץ את הגלישה, מוריד עומס מהמחשב שלכם והופך את החיים להרבה יותר פשוטים.הכירו את שרתי ה-Proxy, שכבר מצויים בשימוש יומיומי אפילו בלי ידיעתכם.

אם אתם חוששים שהעובדים שלכם מנצלים את הזמן שלא כראוי,אם המחשב שלכם נתקע בעקבות עומס מידעאו שאתם עובדים עם קבצי מידע רבים ברשת במקביל,אתם כבר ודאי מכירים את היתרונות הרבים של ה-Proxy.ואם לא, אז עכשיו הזמן להכיר.


מהו שרת Proxy?

שרת פרוקסי הוא שרת המוצב בצמתי בינייםומספק מידע מהיר ממשאבים חיצוניים של הרשת על ידי שימוש בטכניקת הטמנה.למעשה, זהו כינוי למחשב המאחסן זמנית את דפי האינטרנט אליהם גלשתם.חזרה לאותו דף המאוחסן כבר על השרת מבטיחה גלישה מהירה יותר,רספונסיביות גבוהה יותר ונוחות גלישה מקסימלית.אם עותק מעודכן של דף האינטרנט אינו קיים בשרת ה-Proxy,המידע יועבר מאתר המקור אל הגולשובו בזמן ישמור עותק חדש על השרת.

שרת פרוקסי אחד אוצר בזכרון המטמון שלו דפי אינטרנט נפוציםבעלי שימוש תדיר כמו למשל אתרי חדשות, מזג אוויר, רשתות חברתיות ועוד,וזאת מבלי לגשת לשרת של החברה עצמה.היתרון העצום הוא בחסכון אנרגיה, זמן ומשאבי תקשורת.


מתי משתמשים בשרת Proxy?

אם אתם רוצים להבטיח no tracksולדעת בוודאות שאתרי הגלישה שלכם מוצפנים,שרת Proxy הוא הפתרון המושלם.השימוש בשרת של Proxy מסתיר את ה-IPומציג את כתובת ה-IP של השרת.


היתרונות והשימושים של שרת Proxy

  • גלישה מהירה ונוחה יותר למשתמשים

  • חסימת גלישה לאתרים לא רצויים

  • איכות אבטחה גבוהה יותר

  • הגברת יעילות העבודה

הסוגים העיקריים של Proxy

ישנם שני סוגים עיקריים של פרוטוקולים לפרוקסי: HTTP ו-SOCKS:

Proxy HTTPשרת זה הוא הוותיק יותר ופועל תך התבססות על תעבורה מבוססת רשת.על מנת להשתמש בפרוקסי HTTP, מחברים בין השרת ובין הקונפיגורציה של דפדפן האינטרנט.חשוב לזכור כי כאשר עושים שימוש בפרוקסי ב-HTTPלמטרות גלישה במידע רגיש יש לעשות שימוש בדפדפן שמאפשר SSLוכן להתחבר

רק לאתרים אשר תומכים בהצפנת SSL.אחרת המידע שלכם אינו מאובטח.


שרתי SOCKSפרוטוקול SOCKS הוא למעשה הרחבה של פרוקסי,סוג של HTTP שלא מבחין בסוגי תעבורה שונים.הודות לתכונה זו הוא יכול לעבוד גם עם קבצי טורנט.יחד עם זאת, פרוטוקול SOCKS סובל מאיטיות רבה יותר,מה שיכול להעיק ולהעיב על קצב העבודה.


איך משתמשים ב-Proxy?

קיימות שתי דרכים עיקריות לגלוש דרך Proxy:


  1. הגדרת Proxy בדפדפן

  2. גלישה ב-Proxy אונליין


proxy

שאלות ותשובות

שאלה: free proxy checker, האם משתלם להשתמש בו? תשובה: free proxy checker הוא שירות המציע בדיקה שלשרתי פרוקסי ציבוריים חדשים מדי יום.השירות מוצע ללא תשלום וניתן לעשות בו שימוש חופשי. יחד עם זאת, לעתים רבות השירות מאתר שרתים לא מתפקדיםורוב השרתים שהוא מציע אינם פעילים.

שאלה: למה הכוונה ב-Pay Proxy Checker? תשובה: Pay Proxy Checker הוא שירות המציע שרתי פרוקסי אנונימייםואמינים לאחר בדיקה של כל אחד מאתרים אלו.השירות ניתן בתשלום ולעומת מקבילו החינמי,הוא מציע אתרים שניתן לסמוך עליהםואפשרויות העברה בטוחה של מידע באמצעות הרשת.

שאלה: מה הוא שרת פרוקסי ציבורי –public proxy? תשובה: פרוקסי ציבורי מאפשר לכל אדם להשתמש בו ללא צורך בהרשאה מיוחדתאלא באמצעות מספר צעדים פשוטים.יחד עם זאת, מרבית שרתי הפרוקסי הציבוריים אינם אנונימיים.

שאלה: מה הוא פרוקסי בתשלום? תשובה: פרוקסי בתשלום או Pay Proxy הוא שרת יעיל בעיקר לשימוש אישיואינו יעיל במיוחד לגלישה או לפיתוח האתר.ה-Proxy  האישי מאפשר פיתוח ועבודה על גבי שרת פרטי.באופן זה המשתמש יכול לקבל הגנה מוחלטתופרטיות מקסימלית הכוללות הצפנה של אתרי הגלישה,חסימת כל שיטות המעקב אחר האתרים אליהם המשתמש גולשויכול להסתיר מידע מפני ספקית האינטרנט.

שאלה: האם יש אתרים מסוכנים? תשובה:  קיימים מספר אתרים מסוכנים.ביניהם אתרי Proxy שאינם מסננים חדירת מידע.אחרים משתמשים קרוב לשלטון ועושים זאת באופן לא חוקי.

טיפים

אם אתם מתכוונים להשתמש בשרתי Proxy לצורך הצפנת מידע,קחו בחשבון שלכל שירותי הפרוקסי מוצעים ברמה גבוההובמקרים רבים אתם עלולים להיתקל בשירותים ברמה ירודה.שירותי פרוקסי באיכות ירודה יכולים לסכן את המידע שלכםולא בכדי הם נמוכים: שירותים אלו מתאפיינים בשיעור חיבור נמוכים,לרוב תתקלו באינספור פרסומות וטומנות בחובן סכנות.מי שאינו מיומן עלול אפילו להיתקל ברשתות Proxyשמופעלת על ידי האקרים ומסכנת אתכם.

bottom of page