top of page

Microsoft Azure – הסטנדרט החדש



Microsoft Azure - סביבת העבודה שכבשה את העולם


ענן מיקרוסופט – Microsoft Azure מאפשרת לכם ליהנות משרידות גבוהה, גיבוי והצפנה בטכנולוגיות המתקדמות ביותר,והתממשקות עם כל תוכנה שרק קיימת בשוק.כי כשמדובר במייקרוסופט, אתם משחקים במגרש של הגדולים.עם טכנולוגיות חדשניות של ניהול מערכות מידע, ניטור מאגרי ענק ברמות בינלאומיות, שימוש בכלים שרק אתמול יצאו לשוק ויתרון ראשוניות מובהק, העסק שלכם ישאיר את האחרים מאחור.


איך זה שענן אחד מעז?

ענקית המחשוב עושה מזה כמה שנים צעדים ענקיים להגמשתולהנגשת המוצרים והשירותים שהיא מעניקה.אבל איש לא היה מנחש ששירותי הענן הציבורי של מייקרוסופטיהפכו להיות הבשורה הגדולה ביותר ויגרמו למתחרים של מייקרוסופט להישכח בענן.ענן של אבק, כמובן.

במסגרת פעילותה להרחבת שיתוף הפעולה עם צד שלישיוהמשתמשים זוכים לקבל מגוון עצום של יישומים המתממשקים לשירותים השונים של Azure.

הנתונים אודות השימוש ב-Microsoft Azure רק הולכים ומתחזקים,כשהם ממחישים את ההצלחה המטאורית של הענן של מייקרוסופט.


מהי Azure?

Cloud Azure היא סביבת ענן של מייקרוסופט.אם אתם עוקבים אחרינו כבר תקופה, אז אתם כבר יודעים שענן הוא השם של סביבת מחשובהמרוחקת מסביבת העבודה של המחשבים עליהם צוות הארגון עובד.ברוב המקרים, הענן הוא למעשה חוות שרתים על גביהם רצים כל השירותיםבהם הארגון משתמש באופן שוטף.

Azure הוא הענן הציבורי של מייקרוסופטהמשמשת ארגונים רבים (בניגוד לענן פרטי המשמש חברה אחת)


סוגי השירות

שירותי הענן כוללים שלושה סוגים עיקריים:


  1. פלטפורמה כשירות (Platform as a service)

  2. שירותי תוכנה כשירות (Software as a Service)

  3. שירותי תשתית כשירות (Infrastructure as a service)

היתרונות של Microsoft Azure

שירותי IAAS של Microsoft Azure פותחים עולם ומלואו לחברות קטנות ובינוניותשעד היום היו משלמות מדי שנה על השירותים היקרים של מייקרוסופטאו מנסות להשיג אישורים חלופיים.


שירותים גמישים בהתאמה אישיתהודות ל-Azure, אתם כבר לא צריכים לשלם על שירותי תמיכה שוטפת בתקלות שצצות בארגון (ואין ארגון שלא צצות בו תקלות),אתם פטורים מהצורך לרכוש שרתים ואחסון, ציוד תקשורת באופן שוטף,רישיונות של מערכות הפעלה למיניהן, כבר לא צריכים לחכות לטכנאים מקצועיים לתחזוקה שוטפת של החומרה,לתיקונים של תקלות שהפתיעו אתכם באמצע עבודה על פרויקט חשוב –כל השירותים הללו מושכרים לארגון ומספקים אפשרות ליהנות מכל האפליקציות החדשות ביותר שיוצאות לשוק.

 

חסכון כלכלי עצום

החסכון העצום בעלויות הוא בין היתרונות המשמעותייםהמתקבלים הודות לשימוש בשירותי הענן של Azure.השתמשתם? שילמתם. לא השתמשתם? לא שילמתם!

בדיוק על פי מודל זה מותקנים יישומים של אחסון, זכרון, שטח דיסק, כמות שרתים ועוד.מודל התשלום ב-Microsoft Azure מבוסס על פי שעת שימוש ובפועל,החיוב הוא על פי דקות שימוש.מספר הדקות בהן השתמשתם בשירותי מייקרוסופט, תמורתן תשלמו בסוף החודש ותו לא.

בלי תחזוקה של חומרה, בלי רכישת חומרה ותחזוקתה, בלי התעסקות עם חוטים,בלי התעסקות עם אינספור חיובי אשראי לחברות שונות וללא עיכובים מיותרים בעבודה.פשוט, קל וזמין תמיד.


התפתחות מתמדת

אין אדם שלא מכיר את מייקרוסופט ויודע שמדובר באחת החברות הגדולותביותר בעולם למחשוב.החברה מפתחת, משפרת, חוקרת ושואפת להעניק ללקוחותיהאת המוצרים הטובים ביותר בשוק (מוצרים נוספים).לפיכך, תשלום גלובלי על השירותים של מייקרוסופטמעניק את האפשרות ליהנות מכל חידוש, פיצ’ר, שינוי, עדכון,תגלית או אפליקציה חדשה שיוצאת לאור.


בלי לשלם תוספות, בלי התקנות מיותרות ומעייפות, בלי לדאוג לתחזוקה שוטפת –פשוט להיות חלק ממהפכה הולכת וגדלה של פיצ’רים מגניבים, מעניינים, מיוחדיםופשוטים לתפעול המקלים את העבודה היומיומיתוהופכים את התקשורת בין התוכנות השונות לנגישה יותר מתמיד.

 

פריסה גיאוגרפית נרחבת

מייקרוסופט פעילה במקומות שונים ברחבי העולםכך שהפתרונות שהיא מציעה ניתנים להפעלהוליישום בקלות בכל סביבה, בכל שפה ובכל תרבות. באופן זה, גם אתם בוחרים לעבוד מעבר לים,בחופשה עסקית, שולחים חומרים מקצועיים לקולגות או עובדים עם שותפים חדשים מחוץ לארץ,אתם יכולים להעביר מידע בקלות ובפשטות.


מעבר פשוט מגלובלי ללוקלי

הודות להיותה חברה בינלאומית המציעה פתרונות מקומיים,פתרונות הענן של Microsoft Azure מתממשקים בקלותעם מוצרים בסביבת המחשוב המקומית באותה קלות שבה הם מתממשקיםעם סביבת המחשוב בענן.קבצים, תמונות, חומרים, גלריות, מאגרי מידע וחומרים אחרים – כולם פועלים במהירות ובפשטות.

bottom of page