top of page

שותפים למסע - אקסיטו מתחילה פרויקט חדש לחוסן העסקי שלכם דווקא בתקופה הזאת



אקסיטו אחת מחברות הענן ואבטחת המידע הגדולות בישראל, ומתוך המקום הזה אנחנו מבינים את גודל האחריות שיושבת לנו על הכתפיים, האחריות לספק ללקוחות שלנו שקט תעשייתי טכנולוגי גם ברמת מערכות המידע וגם ברמת אבטחת המידע!


דווקא בתקופה הזאת אחרי ה 7 באוקטובר והקריסה שעסקים רבים חווים אקסיטו פותחת בפרויקט "שותפים למסע" וכחלק מהפרויקט אנו נספק ללקוחות שלנו מעטפת נוספת שלא קשורה לפן הטכנולוגי, אלא לחוסן העסקי שלהם כבר מהשבוע הקרוב!


כחלק מזה אנו מיועדים לבקר אותם נמרצות ע"י אנשי המת"ל והיועצים שלנו כדי לראות מקרוב את האתגרים שפספסנו מתחת לרדאר ולספק להם מענה מהיר ויעיל!


בנוסף לזה אנו מתכוונים לספק ללקוחות החברה סדרת וובינרים חינמים בנושאים שונים כגון, חוסן ארגוני, התמודדות פיננסית במשבר, שיווק ופרסום ועוד וזאת כדי לסייע להם להתחזק ולצלוח את המשבר!


מעבר לכך אנו עומלים על פתרונות חדשים שיספקו להם שקט תעשייתי רחב במגוון תחומים כאשר כולם רוקמים עור וגידים ממש בדקות אלה וחלקם כבר באוויר!



☑ בינה מלאכותית AI

פתרונות AI חדשים שיהפכו את החיים שלהם לקלים ויעילים יותר עם כל ההיתרונות המטורפיםש ל הבינה המלאכותית.


☑ פורטל אפליקטיבי חדש

בנוסף בימים אלה אנו נשיק את הפורטל האפליקטיבי שיאפשר להם שליטה מלאה על מערכות המידע שלהם ממש מהטלפון הנייד!



☑ענן גרפי Tesla Cloud

בנוסף השקנו את הענן הגרפי החדש שלנו שמאפשר ללקוחות לעבור לחווית ענן עוצמתית ומהירה במיוחד למערכות גרפיות בין אם ברמת ה service ובין אם מערכות SAAS.


☑חוות שרתים כחול לבן שתספק DR מלא

ולצד כל זה בימים אלה סיימנו מגה פרויקט בהקמת חוות השרתים החדשה שלנו שתספק ללקוחות החברה DR מלא (התאוששות מאסון) מה שיהפך להם גם שקט ברמת ההמשכיות העסקית והכל תוצרת בית!


בשורה התחתונה אנחנו אתכם לאורך כל הדרך


כשותפים מלאים למסע!

bottom of page