top of page

מהו שרת וירטואלי VPS?

מתי הזמן הנכון, ההיתרונות, ההטמעה, החבילות ועוד!


VPS

שרת וירטואלי VPS - הפתרון היעיל והחכם

שרת וירטואלי או בשמו השני שרת vps, הוא פתרון נוח, יעיל וחכם לאחסון של מידע המצריך תעבורה רבה באתר או צורך משאבי מחשב רבים הבאים לידי ביטוי במהירות עיבוד הנתונים, מקום בדיסק ועוד.


מהו שרת וירטואלי VPS?

שרת וירטואלי VPS / שרת אחסון מעניק את אותן התכונות של שרת ייעודי בענן,תוך שהוא מציע שירותי אבטחה,אחסון, גיבוי, בידוד והתאמות אישיות, תוך שמירה על עלויות שירות נמוכות.השילוב בין חלוקת משאבים מבוקרת, התאמת השירותים לצרכי החברה,הקצאת משאבי ניהול ייעודייםוציוד מקצועי תוך העמדת צוות של מומחים לתמיכה סביב השעון –הם ההופכים את שרת VPS למוצר פופולארי ואמין.

מדובר על שרת וירטואלי בענן המבוסס על תוכנת וירטואליזציה לשרתים.שרת וירטואלי VPS הינו שירות אחסון שרת בענן


המעניק ללקוח אפשרות לארח את האתר שלו בחוות שרתים ייעודית.השרת הייעודי של הלקוח אינו משותף עם לקוחות נוספיםוכמו כן, הוא מותאם לצרכים הייחודיים הרלוונטיים המאפשרים את התחזוקה השוטפת של האתר.סוגי עננים נוספים תוכלו למצוא כאן.


איך עובד שרת וירטואלי בענן / שרת VPS?

כאשר מותקנת תוכנת שרת וירטואלי VPS על שרת מסוים, היא יכולה לחלק אותו לחלקים רבים,כאשר כל אחד מהווה שרת עצמאי המאפשר התקנה של מערכות הפעלה,תוכנות אנטי וירוס, בסיסי נתונים, שיתוף בקבצים שונים ועוד.

באופן זה, מספר שרתים וירטואליים יכולים לעבוד במקביל על שרת מרכזי ויחיד.החברה מקבלת גישה עצמאית לשרת VPS ויכולה לעשות בשרת זה כל שימושלפי צרכיה הייחודיים כולל התקנה של מערכות הפעלה ועוד.


יתרונות שרת וירטואלי VPS

  • הודות לצוותים המקצועייםשל אקסיטו, חוות השרתים מנוטרת סביב השעון

  • צוותי הפיקוח על שרת וירטואלי בענן, מבטיחים מצב בו אתר האינטרנט לעולם אינו נופל

  • חלוקת השרת למספר שרתים עצמאיים ונבדלים זה מזה מאפשרת ללקוח

  • בשל מבנהו הייחודי של השרת והציוד הכפול המאפיין אותו, גם במקרים של צורך בטיפול במרכיב מסוים,

אילו שירותים אופציונאלים נוספים מתקבלים

  • שירותי גיבוי נתונים בתדירות מותאמת אישית

  • שירותי ניטור מידע

  • השכרת מערכות ניהול אתרים ותוכנות על פי צרכי הארגון

  • השכרת בסיסי נתונים לשירות הארגון כגון SQL Server

  • שירות הצפנה, אנטי-וירוס ואבטחת מידע  (Firewall, SSL & McAfee Secure).

  • מערכת לסליקת אשראי

  • שירותי עדכוני תוכנה על פי תדירות ותנאים רצויים

  • תפעול, פיקוח ובקרה על ידי מומחי IT סביב השעון


שרת VPS

שרת אחסון - ביצועים, זמינות ואבטחה

הודות לציוד תקשורת ואבטחת תקשורת של Cisco, מערכות Storage של EMC,מערך שרתים של Dell ועוד, תשתית השרת הוירטואלי מציעה מערך עבודה מבוסס,מאורגן, יציב ומתוכנן המאפשר עבודה שוטפת ונטולת הפרעות.


התאמה אישית ומשתנה

דבר ידוע הוא כי בעידן המידע, צרכים משתנים חדשות לבקרים.על מנת להבטיח רווחיות מקסימלית בשירותי VPS, כמות זיכרון ה-RAM, ליבות ה-CPU,נפח האחסון SSD/HHD ורוחב הפס מותאמים לצרכים המשתנים של החברה.באופן זה אם בחודש מסוים נעשה שימוש מועט באחסון או בזיכרון, התשלום יהיה בהתאם.


אבטחה מרבית

השרת הוירטואלי כולל בתוכו שירותי אבטחה וניטור המידע, פיקוח על הרשת וגיבוי מלא.הודות לאבטחה גבוהה, אבטחת המידע המאוחסן ברשת,הפיקוח המלא הכולל דוחות סטטיסטיים ופעולות ניטור המתבצעות באופן תדיר,חברות המשתמשות בשרת וירטואלי VPS נהנות מתמיכה מלאהויכולת לדעת בכל רגע נתון מה מצב המידע בארגון.


bottom of page