top of page

תמיכה טכנית לעסקים

מחפשים שירותי תמיכה טכנית לעסקים? אנחנו נשמח לסייע לכם. אנחנו כאן בחברת אקסיטו רוצים לתת לכם את המעטפת המושלמת. כדי שתוכלו לספק ללקוחות שלכם את הטוב ביותר בלי שום בעיה. בעידן בו אנחנו חיים, אין בית עסק אשר לא משתמשים בעזרים טכנולוגים כדי לשרת את לקוחותיו. בין אם אנחנו מדברים על עסקים קטנים או גדולים. כך שאם אתם רוצים להבטיח כי תוכלו להמשיך לעבוד בקלות וביעילות, אתם חייבים להזמין שירותי תמיכה טכנית לעסקים. אם אתם רוצים לשמוע עוד על השירות שלנו, פשוט המשיכו לקרוא.

מה נקבל במסגרת תמיכה טכנית לעסקים

כאשר אנחנו מבקשים תמיכה טכנית לעסקים, אנחנו בעצם מבקשים ליווי ומתן מעטפת לכל פעילות דיגיטלית המתרחשת בתחומי העסק. זו יכולה להיות פגישה בזום עם לקוח, גיבוי קבצים בענן, יצירה של פלטפורמות עבור המשכיות עסקית וכן הלאה. מכיוון שמדובר על שירות המעניק מענה בתחומים רבים, ערכנו רשימה קצרה של השירותים השונים, כדי לעשות לכם סדר.

-          מתן ליווי לתהליכי הקמה של מערך מחשוב מתקדם.

-          שירות גיבוי קבצים בענן.

-          ניהול שרתים ועבודה במחשבים מרוחקים.

-          יצירת שכבות אבטחת מידע בעסק/ארגון.

-          תיקון וטיפול בתקלות 24/7.

-          מתן הדרכה ויעוץ במידת הצורך.

אל תשכחו כי מצד אחד הלקוחות שלנו התרגלו לקבל שירות בקלות ובמהירות.  כלומר, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו כי איזו תקלה דיגיטלית תמנע מלקוח להזמין שירות באתר או לקבל מאיתנו מענה באופן אחר. מהצד השני, גם אנחנו, אנשי המקצוע, רוצים לעבוד במהירות רבה יותר, להספיק משימות וכן הלאה. תמיכה טכנית לעסקים למעשה מאפשרת לכם להתרכז במה שחשוב. בעבודה מול הלקוחות והעובדים. בעוד אנחנו דואגים לספק לכם את הפלטפורמה הנוחה לעשות הכל בקלות.

מה אנחנו יכולים להציע לכם

קודם כל אנחנו נציין כי חברת אקסיטו מחזיקה בניסיון עשיר של ליווי ותמיכה מחשובית. למעשה, החברה עובדת כבר משנות התשעים עם החברות המובילות במשק הישראלי. היום, מחזיקה החברה בצוות עובדים מקצועי, אשר עוסק בהטמעה של מערכות מתקדמות בבתי עסק קטנים וגדולים כאחד. נשמח לעמוד שם לצידכם במידת הצורך. לפרטים, אנחנו כאן.


תמיכה טכנית לעסקים

bottom of page