top of page

שירותי מחשוב לעסקים

שירותי מחשוב

מחפשים ליווי והדרכה עבור שירותי מחשוב מתקדמים? אנחנו כאן כדי ללוות אתכם צעד אחרי צעד. חברת אקסיטו היא מהחברות המובילות בתחום החדשנות והטכנולוגיה בישראל. אנחנו מציעים ליווי לעסקים גדולים וקטנים, במטרה לספק מעטפת טכנולוגית אשר תשרת אתכם לאורך זמן. אנחנו מאמינים כי בשיתוף פעולה הדדי. שילוב של עבודה מקצועית מהצד שלנו, ביחד עם היצירתיות והראש היזמי שלכם, בעלי העסקים, נוכל להביא את בית העסק למקום חדש. אז אם אתם רוצים לעשות קפיצת מדרגה משמעותית ואם אתם רוצים להגיע להישגים חסרי תקדים, אנחנו כאן כדי לסייע לכם. בואו נתחיל.

למה היום כל עסק צריך שירותי מחשוב

כולנו עדים לשינויים האדירים שחלו בשנים האחרונות בעולם הטכנולוגיה. כולנו עדים לאופן בו גם אנחנו, בתור בעלי עסקים, התרגלנו לעבוד דרך מחשב בקלות וביעילות. בין אם עבור קיום פגישות עבודה דרך זום או אפליקציות אחרות. בין אם בשביל לתת מענה חיוני ללקוחות שלנו ברגע האמת. משום כך, הרי שכל תקלה קטנה, יכולה להשפיע על העסק בצורה דרמטית. רק נסו לדמיין איך מרגיש לקוח אשר לא מקבל מכם שירות, רק בגלל תקלה שולית במחשב שלכם. שירותי מחשוב כמובן, ידאגו למנוע תקלות מהסוג הזה. אבל לא רק. בעידן החדש, אנחנו צריכים להיות בטוחים כי יש לנו את כל האמצעים להתגונן מפני פריצה אפשרית לשרתים של העסק. בין אם כדי לגנוב נתונים רגישים על לקוחות ובין אם כדי לגנוב מידע יקר ערך של העסק שלנו. אם אתם רוצים להרגיש בטוחים שעה שאתם מנהלים את העסקים שלכם דרך המחשב, מוגנים מפני כל תקלה, אתם חייבים לשכור שירותי מחשוב מתקדמים.

איך תבחרו חברה מובילה בתחום

כיוון שמדובר על שירות כל כך חשוב, אנחנו רוצים לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בשירות המתאים עבורכם:

1.      בחרו חברה אשר יודעת לספק לכם את המענה הדרוש לכם: בעולמות המחשוב והטכנולוגיה ישנם סוגים שונים של שירותים. חשוב לבחור בחברה אשר תדע לספק לכם מענה הולם מקצה לקצה תוך לקיחת אחריות מלאה על המערך הטכנולוגי בארגון שלכם.

2.      בחרו במי שיש לה רזומה עשיר וניסיון: באופן טבעי, חברה וותיקה ומנוסה, תדע אילו תקלות אפשרויות עלולות לפרוץ וכמובן, איך לטפל בהן במהירות.

יש לכם שאלות נוספות? הנציגים שלנו כבר ממתינים לכם על הקו.


שירותי מחשוב

שירותי מחשוב לעסקים קטנים

כל עוד נשכיל להפנים את העובדה כי אנחנו חיים היום במציאות חדשה, אחרת מזו שהכרנו בעבר, כך בתור בעלי עסקים נדע איך לתעל את המידע לטובתנו. שירותי מחשוב לעסקים קטנים אלו כבר לא מותרות. אלא, כל חברה או עסק המכבדים את עצמכם, צריכים שתהיה להם פלטפורמה נגישה לצרכי עבודה. בין אם בשביל לספק מענה ללקוחות ומוצרים דרך הדיגיטל, בין אם אנחנו רוצים לתת מענה לעובדים ולאפשר להם לתקשר טוב יותר אחד עם השני, תוך שהם יכולים לעבוד מכל מקום שירצו. במאמר הבא נדבר על שירותי מחשוב לעסקים קטנים. כאן תלמדו כל מה שאתם צריכים לדעת על הנושא.

מה כוללים שירותי מחשוב לעסקים קטנים

כאשר אנחנו מדברים על שירותי מחשוב לעסקים קטנים, אנחנו מדברים על סוגים שונים של שירותים:

1.      מתן מענה עבור עבודה יעילה ופשוטה יותר: אנחנו מדברים על תחזוקה שוטפת של מחשבים במשרד, בבית עסק וכן הלאה. כלומר, מתן מעטפת מושלמת כדי שאתם, העובדים, תעבדו בקלות וביעילות.

2.      יצירה של פלטפורמה נגישה עבור הלקוחות: היום אנחנו רואים כי עוד ועוד בעלי עסקים עוברים לעבודה בדיגיטל. בשביל שתוכלו לספק ללקוחות שלכם שירות מעולה בכל פעם מחדש, אתם צריכים שיהיו לכם התנאים לעשות זאת בקלות. בשביל זה, חשוב לשכור שירותי מחשוב לעסקים קטנים.

3.      הגנה מפני בעיות אבטחה: כדי שאתם תוכלו לאסוף מידע רגיש על הלקוחות שלכם או לנהל את העסקים שלכם דרך פלטפורמה דיגיטלית, אתם חייבים שתהיה לכם מערכת אבטחה הולמת. בסופו של יום, מכיוון שכולנו, כחברה, הולכים ומתרגלים לשימוש האינטנסיבי בדיגיטל, אנחנו צריכים לשים לב כי אנחנו מגנים על עצמנו ממי שגם כן, מפתחים טכניקות חדשות לפריצה של מערכות אבטחה דיגיטליות.

אנחנו פה כדי לספק לכם שירות מעולה

חברת אקסיטו תלווה אתכם ותספק לכם שירותי מחשוב לעסקים קטנים עבור כל מטרה. החברה מלווה עסקים גדולים במשק הישראלי כבר משנות התשעים. בזכות ניסיון רב אשר נצבר לאורך שנים, לצד התחדשות טכנולוגית. אנחנו יודעים לספק לכם רשת מלאה של שירותים, כדי שהעבודה שלכם בבית העסק, תהיה מדויקת ויעילה יותר.


שירותי מחשוב לעסקים

bottom of page