top of page

המשכיות עסקית

כולנו התרגלנו לקבל שירות מעולה בעידן החדש. משום שכל אחד מאיתנו מחזיק היום מכשיר קטן ומופלא ביד, אנחנו למעשה עברנו למציאות בה אנחנו יכולים לנהל כמה שיחות במקביל, להזמין ארוחה ישר הביתה שעה שאנחנו מטפלים במיילים מלקוחות וכן הלאה. אם אנחנו התרגלנו להתנהלות מהירה ויעילה יותר בעידן החדש, היו בטוחים כי גם הלקוחות שלנו התרגלו לאותו הדבר בדיוק. כלומר, אם אנחנו, בתור בעלי עסקים, לא נשכיל ליצור מערכות מתקדמות עבור המשכיות עסקית, אנחנו לא נצליח לשמור על הלקוחות שלנו לאורך זמן. במאמר הבא נסביר בדיוק מה זו המשכיות עסקית ואיך עבודה נכונה יכולה להבטיח שירות טוב יותר ללקוחות.

מה זו המשכיות עסקית

אם אתם בעלים של עסק זעיר בו אתם עובדים לבד, הרי שאתם כמעט ולא צריכים לנהל רשימות ומעקב צמוד אחרי לקוחות. אתם הרי דיברתם איתם, אתם יודעים איפה הדברים עומדים וכן הלאה. כלומר, אלא אם אתם מוכרים מוצרים דרך הדיגיטל ואז אתם רוצים להבטיח כי הלקוח אכן קיבל את המוצר, בסופו של דבר, אתם לא צריכים יותר מזה. לעומת זאת, עסקים יותר גדולים, אפילו כאלו המעסיקים שלושה עובדים ויותר, צריכים שתהיה להם האופציה ליצור המשכיות עסקית. למשל, אנחנו רוצים להבטיח כי במידה ולקוח מדבר עם עובד אחד, עובד אחר יקבל את כל המידע על השיחה שהתקיימה, גם בלי לערב בכך עובדים נוספים. אנחנו רוצים להבטיח כי אנחנו יודעים בכל רגע נתון מה הלקוח קיבל ומה הוא צריך מאיתנו.

בשביל זה אנחנו צריכים פלטפורמות דיגיטליות מתקדמות אשר יאפשרו לנו לעשות זאת בקלות.

אצלנו תקבלו מעטפת מלאה

המטרה שלנו, בחברת אקסיטו, היא לספק לכם את המעטפת המושלמת כדי שאתם תעבדו בקלות רבה יותר. אנחנו כאן כדי ליצור עבורכם מערכות מחשוב מתקדמות. תוך שאנחנו מתחשבים בצרכים של בית העסק ובמאפיינים הספציפים שלכם. אנחנו נלווה את העובדים ונדריך אותם כיצד להשתמש במערכות החדשות. אנחנו נקפיד כמובן לתת מענה במידה ויהיו תקלות כאלו ואחרות.

כך, ביחד, נוכל לשמור עבורכם על סביבת עבודה נוחה וקלה לתפעול. כדי שאתם תוכלו לתת עוד ללקוחות שלכם. למידע נוסף, צרו איתנו קשר.



bottom of page