תמיכה 24/7

שירותי ענן מנוהלים עם Exsitu מספקים לכם מענה של תמיכה ברמת 24/7. כשאנחנו מדברים על תמיכה 24/7 ב-Exsitu אנחנו מדברים על פתרון מהיר, זמין, מקצועי ומדויק לכל בעיה או תקלה במערכת ובכל רגע נתון. היות שבמסגרת מחשוב ענן המידע שלכם מאוחסן על גבי השרתים שלנו אנחנו יכולים לספק תמיכה מיידית ללא צורך בהמתנה ומבלי להזדקק לשליחת טכנאי עד לעסק. הטיפול בתקלות נעשה על ידי צוות הטכנאים המקצועיים והמיומנים שלנו, מול המערכת שבה מאוחסן המידע.

Exsitu מספקת ללקוחותיה תמיכה 24/7 ברמת המשתמש כברירת מחדל. כלומר, שירותי התמיכה שלנו לא כוללים רק התנהלות מול המערכת והמידע בשרתים אלא מדובר על שירותי IT לכל תקלה, בעיה או צורך. מכיוון שאנו יודעים כמה חשובה לכם המשכיות ורציפות בעסק, אנו מקפידים בעניין זה על קלה כחמורה.

מעבר לשירותי תמיכה בהתאם לבקשה מצד הלקוח, חברת Exsitu מפעילה אוטומציות שרצות על גבי השרתים ומנטרות באופן מתמיד תקלות ובעיות. פתרונות אוטומציה מתוחכמים (אשר חלקם פרי פיתוח שלנו בחברת Exsitu) המאפשרים לזהות תרחישים ולטפל בהם, בדרך כלל לפני שהמשתמשים במערכת שמים לב לכך.

לקוחות חברת Exsitu נהנים משירותי תמיכה וטיפול צד ג' הכוללים ניהול אדמיניסטרטיבי בין כל ספקי הטכנולוגיה והתקשורת של הארגון. לרשותכם כתובת אחת וברורה לכל התמיכה הדרושה בנושא המחשוב בעסק. גם כאשר התקלה ופתרונה קשורים לתוכנות צד ג', הצוות שלנו ב-Exsitu עומד לימינכם. החברה מפעילה לטובת משתמשי הקצה מרכז תמיכה RTS בהיקף של שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, עם מענה אנושי וזמני תגובה מהמהירים בענף. אנו מאפשרים לפתוח קריאה בלחיצת כפתור, דרך האתר, דרך המייל או בטלפון לפי נוחיותך, ומנהלים דו"חות שוטפים למעקב אחר ביצועי המערכות בטווח הקצר ובטווח הארוך.

תמיכה 24/7 בקצרה:

  • פתרון מהיר, זמין, מקצועי ומדויק לכל בעיה או תקלה במערכת ובכל רגע נתון.
  • תמיכה מיידית ללא צורך בהמתנה ומבלי להזדקק לשליחת טכנאי עד לעסק.
  • תמיכה 24/7 ברמת המשתמש כברירת מחדל.
  • טיפול צד ג' כולל ניהול אדמיניסטרטיבי של כל ספקי הטכנולוגיה והתקשורת.
  • מרכז תמיכה RTS בהיקף 24/7 עם מענה אנושי וזמני תגובה מהמהירים בענף.

אפשרויות פנייה רבות – פנייה באתר, מייל, טלפון.